spinning it is

snart ska jag börja dra mig mot Malin, vi ska till gymmet. där ska vi möta Nelson, om hon hinner hem från SVT, (alla vi som tycker att det är awesome att hon är på SVT-huset räcker upp en hand! jag tycker det är underbart coolt i alla fall)  och så ska vi 3 spinna järnet på ett intensivt spinningpass!

ska också förbi Nathalie och haffa en Bikini av henne, vi ska simma imorgon och min är för stor. går inte att dyka med, måste köpa en mindre till i år, men jag hinner inte det idag så då får jag låna en av Natta, min räddare i nöden. min tappre riddare and so on! guldstjärna till henne. men nu ska jag laga nån form av föda... mat alltså.
kommer hem sent ikväll.

CHIP CHIP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0