teater och annat babbel (väldigt långt inlägg, mest allmänt babbel om livets funderingar, bara seriösa och djupa funderingar. såklart!)

hej hej, bortsett från mitt PEACEANDLOVE-inlägg har det varit dåligt på uppdateringsfronten och imorgon kommer det nog vara värre än idag. imorgon går jag i skolan till 16.05 (blöööh!) och då har jag möte med skolsyster, hon har kallat lite random människor i klassen.

Jag antar att hon kommer prata om att jag sover för lite, det gör jag alltid enligt "hälso"-människor.  Fast en gång sa dem att jag tränade för mycket? hur kan man träna för mycket?

Då tränade jag fotboll 2 ggr i veckan (plus match, en varje helg), innebandy 3ggr i veckan (plus match, minst en varje helg) och så dansade jag 2 timmar i veckan. det är mycket, men för mycket? Nää det tyckte inte jag.

idrotten i skolan tycker jag inte räknas som träning, eller det beror på hur mycket man tar i. jag brukar ta i, men ändå, det är så mycket snack och så innan man börjar, så det blir cirka en timme aktiv idrott. nää det räknas inte.
hur som helst. nu har jag taggat ner, tränar 3 gånger i veckan. om jag inte har för mycket plugg. som nu. då tränar jag 2 gånger. hur som helst.

nu ska jag sluta babbla om träning.

Efter mötet med skolsyster ska Jag och Matilda ut på stan, äta middag och så. sen är det Teater. vi ska se en som heter Citizenship. Nelson sa att den var bra, så vi hoppas på det.

Min farmor bor i samma kvarter som teatern så jag sover där. det är ganska underbart att ha en farmor som bor i stan, speciellt eftersom hon är chill.

imorgon har jag förresten redovisning i Biologi och svenska. sen diagnos i matte. blööööh. håller tummarna för att det går bra.

nu ska jag sova. och befria er från allt tjat och träning, redovisningar och teater.


hittade den här bilden  det är typ ett halvår sen den togs men det känns som igår! haha måste bara lägga ut den, för det var så underbart kul! vi typ do av skratt. som om vi inte gjort det fler gånger den dagen! (speciellt när alla hann på tåget utom Malin! ni skulle sett hennes min, hon såg ut som en övergiven hund! så gullig! det var bara det att hela situationen var så komisk att man var liksom tvungen att dö av skratt ett tag. men den historien tar vi en annan dag! nu till berättelsen om den här bilden.

"igår när jag och Jenny satt och väntade på malin kom det fram en man till oss och gav oss varsin brochyr. Till Jenny sa han lycka till och gav henne "TRÖST FÖR DEN DEPRIMERADE". vi fick oss ett gott skratt.

text: Nathalie,




ps: Nelson, bilderna kommer. snart. kanske i påsk! du vet att du älskar mig och att jag är så lat! haha!


Kommentarer
Postat av: Nelson

..ja nu kommer hon inte säga att du tränar för mycket i alla fall! LATMASK!!!



Hehe, gillar dig ändå <3

2010-03-31 @ 09:44:58
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0