trött som få

jag är trött som få och funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll, har ångest över att jag borde pluggat mer den här helgen, speciellt i matematik. har fan MVG-chans och borde verkligen jobba på men det går liksom inte. jag kommer ingenvart. i slutändan löser det sig oftast men jag vill verkligen komma ikapp och satsa. GAAH!
hur som helst, det här är säkert tråkigt att läsa men men, hellre detta än inget.

något som jag känner mig inspirerad till är att shoppa, bra kombo känner jag. det kliar i fingrarna och jag vill bara ut i butikerna och spendera mina besparingar. så lite tid så mycket kläder!

men vi hörs senare, ska försöka ta tag i gentekniken nu. etiska ptoblem med kloning är inte min starka sida. brukar inte ha problem med etiska aspekter men nu är det nästintill omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0