true blood yaaaay

heej!!

jag såg på true bloode typ alldeles nyss (typ en kvart sedan) det är så grymt bra!! jag rekomenderar (rekomenderar = jag tvingar er, om man ska använda det hårda ordet) alla att se det. idag var det extra bra, ni som är insatta måste ju fatta vad jag pratar om, det hoppas jag i alla fall, för ingen kan ju ha undgott det licksom, det är helt avsume om ni inte fattar vad jag pratar om... suck. 

jag tänker inte häller avslöja vad som var så avsume, då spoilar jag ju lite (och nu får jag er som inte följer serien att villja följa den bara för att ni vill se vad det är jag pratar om) haha.


Kommentarer
Postat av: Nelson

Eric pratade svenska! Så underbar! x) <3<3<333333<3

2010-03-11 @ 07:42:33
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0