våffeldagen

idag var det som säkert många vet våffeldagen, det innebär att man äter våfflor (så att jag gör det klart för er som inte vet, för det hörs ju inte riktigt på namnet som för vissa kan vara vilseledande). när jag kom hem idag så hade pappa gjort jätte goda vofflor, mums, han är så duktig. efter att ha ätit upp hela tre våfflor kom Jenny hit, efter en ca. kvarts titt på "rome rider" så bärde det av mot bussen, sedan så gick vi den sista biten för att komma till gymmet (jag gick inte till gymmet för att träna bort våfflorna, det berodde på att jag ville träna) . där va vi duktiga och gick på intensiv spinning (!)

nu är jag hemma igen och ska sova, rätt så trött.
godnatt på er alla

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0