volleyboll och 1337 (elit)

avslutade precis ett epic telefonsamtal med ingen mindre än Malin. vi pratade i över en timme om allt mellan himmel och jord, vill ni veta när vi la på...
13.37 (ELIT)
jag vet vi är awesome, kan tillägga att vi inte planerade detta... vi la bara på.

helt GALET.

idag skippar jag gymmet, jag och Nelson drar dit imorgon istället och ikväll blir det bara volleyboll.
awesome.

egentligen borde jag plugga matematik nu. har pluggat till s 14. på onsdag ska jag vara på s.21, men det är bara 7 sidor. och det vi håller på med är för lätt, seriöst. jag klarar c-uppgifterna (dvs MVG) utan att ens försöka. det är i och för sig rätt chill.
 

bara för att vi är sötast.

det var allt för mig,
over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0