helg och derivata

oj, har glömt bort bloggen de senaste dagarna. i fredags var det fest ute på Dalarö. mysigt. träffade en del människor man träffat förr. men de flesta var helt nya, Jag och Nathalie hade grymt svårt att hålla isär folk vi redan hälsat på, och de vi inte hälsat på. fick skjuts på cykel hem i natten. somnade i Ellas soffa, klockslag har jag ingen aning om. närmare morgon än kväll i alla fall.

igår var det först taco-middag hos Malin. Ella, Malin, Natta, Kai, Emma och Jag lagade mat. mumsigt. sen fest ute i sollentuna. Galet roligt. dansade loss rejält. nattbuss<3  jag och Ella var hemma innan 4, grym kväll!

idag blir det matteplugg. derivata. fy fan. inte kul efter en kväll ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0