grönan , skinnis, europe, Justin Bieber, Pendeltåg

hade en grym kväl igår. började på grönan med klassen. som sedan blev till mig, Ella och Simon. vi åkte ALLT. grovt övertaggade var vi. sedan när vi åkte berg och dal- banan hör vi Europe börja spela "the Final countdown". vila köttar in i publiken. jo vi. fortfarande grovt övertaggade. så där står vi och bara dansar/hoppar och är allmänt glada.

dagens mest failade: Disco Yet. vi ska åka. jenny säger: hoppas vi får en bra låt. vad spelas. jo JUSTIN BIEBER. jag ville dö på plats. när vi åkte nästa gång sa jag till han som stod i spärren. "du, vad som helst UTOM Juston Bieber, ok?"

sedan hörde jag några som fick the bloodhound gang. lite avis på dem.

aja, drog upp till skinnis. mina föräldrar ville sova. och de kan inte göra det om jag ska gå från centrum själv. så fick sätta mig på sista tåget hem, med Fanny och Simon som sällskap. trevlans var det. aja. kom hem och var inte alls trött. klockan var runt kvart över 2, halv 3. så då är det standard att slå på datorn. Ella ringde och ville ha telefonsällskap, och jag pratade med henne till halv 4.

intresserade av mer info om kvällen?
kontakta mig på.... ibland är jag allt bra rolig alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0