det mest klockrena, i typ världshistorien. LÄS TEXTEN!

jag vet inte om ni sett de 2 grupperna på facebook som går ut på att killarna/tjejerna ska får 100 000 medlemmar före det andra könet. när jag såg dessa grupper tänkte jag att det var en ganska lam idé, inte särsklit orginellt på något sätt. och jag gick inte med i någon av dessa grupper (eller jag funderade på att gå med i killarnas grupp, ALLT för att skapa KAOS!) i alla fall.

83% av mina vänner höll inte med mig och valde att hjälpa sitt kön och vinna kampen mot det andra könet. så jag fick dagligen meddelanden om att någon jävel gått med i någon av dessa grupper. (tack, det räckte gott de första trehundrafyrtiosju gångerna jag hörde det)
jag antar att idén med att slutligen få ett slut på vilka som vann (?) av könen
men...
killarna vs. tjejerna - en kamp som aldrig kommer upphöra. (tror inte vi på ourstuff i alla fall)

hur som helst, Nathalie berättade för oss på ourstuff att dessa grupper (som hade kommit upp i lite drygt 30 000 medlemmar, VAR) hade bytt namn. inte till vad som helst heller.

den gruppen som hette något som typ, Killar gå med, vi ska slå tjejerna, först till 100 000 medlemmar vinner!  bytte till Vi som fått HIV i Thailand

den gruppen som hette något som typ, Tjejer gå med, vi ska slå killarna, först till 100 000 medlemmar vinner!  bytte till Vi som haft sex med våra föräldrar

så klockrent, helt plötsligt verkade ju dessa grupper inte lika lama längre.
cred till er som skapade dessa grupper. jag är er evigt tacksam.

så nu går  lite drygt 60 000 männsikor runt i sverige och är med i grupper som säger att de antingen har HIV eller att de haft sex med sina päron. mohahah

världen är elak. Men grina då?


Kommentarer
Postat av: natta

håhåjaja vad det är roligt! Ännu idag är nästa alla fortfarande medlemmar i dessa grupper. det är galet roligt om man går in på grupperna och man ser hur alla hotar med att anmäla! hahaha! jag förstår inte hur folk inte kan tycka detta är roligt! Det finns till och med en grupp typ: ta bort vi som har haft sex med våra föräldrar gruppen. annars anmäls ni! ahahaha! oj vad mycket jag skrev! hahahahahaha fortfarnade otroligt roligt!

2010-01-14 @ 20:40:50
URL: http://www.nathahahalie.devote

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0