uppdatering

hej, nu känner jag att det är dags att uppdatera lite...
kom hem från frankrike för några dagar sen, och igår gick jag min första dag på gymnasiet, jag började en dag efter alla eftersom jag kom hem så sent från frankrike, men i alla fall,
jag har sjukt ont i halsen, asså det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
men det går väl över förr eller senare.
i alla fall, både frankrike och skolan var/är så värt att det finns inte,
jag går i en sjukt bra klass och lärarna verkar väldigt bra.
frankrike var så obeskrvligt kul, asså minnen för livet, gaah, jag vill så tillbaka!
nu ska jag sova och förhoppningsvis bli bättre, i halsen alltså!
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0