båt, båt, båt , jag vet att mina rubriker är bra

båtresan gick prima, bikinin användes inte, det var kallt,
jag somnade inte i bilen, men på båten somnade jag, eller jag stängde ögonen i alla fall, ett litet tag
båtreasan spenderade jag i hytten/ruffen, med en bok, en mycket bra bok, har någon läst sjöjungfrun?
rekomenderas i alla fall, starkt,
hur jag spendera kvällen vet jag inte, jag funderar starkt på att sova, det skulle vara mycket skönt, mycket skönt,
eller så är jag vaken, det är nästan trevligare,

dagen har varit lyckad, hoppas att kvällen blir lika lyckad nu också.
ses senare,

jag är i desperat behov av en kamera, seriöst, jag har inte photoshopat bilden eller något, allt är kamerans egna påhitt, vad är det för fel??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0