prinsessor och orientering

hej,
idag var det då den fruktade orienteringsdagen, jag hade anmält mej till mästerskapsbanan
(smart när man har en inflamerad sena och hostar som en jag vet inte vad!)
men det gick bra, de första kontrollerna var lite kenpiga och jag kände hur benen inte ville längre men jag forsatte och när man kom i mål kände man bara hur man ville fortsätta springa.
nu är jag hemma hos malin och vi två plus nathalie gör oss i ordning för ett prinsesskalas, så jag sitter här med glittrig ögonskugga och ljusrosa läppar  och det viktigaste såklart...
en krona!

bilder på detta kommer senare,en otroligt normal bild på oss men ni får genomlida det..
måste rusa min buss går om 2 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0