"jag säger inte det här för att imponera på dej... men jag är faktiskt batman" - Nathalie Karlsson

hej,
var ett tag sedan jag uppdaterade, har haft annat för mig,
igår var det nattvolley, hur kul som helst, men det var ganska illa att vi var 1 poäng (alltså man räknade den sammanlagda poängen inte vinster) ifrån att komma 2:a i gruppspelet, 1 poäng!
ganska ovärt men men, det var sjukt kul i alla fall.
vi var ju utklädda (vi ar dom enda, som alltid) till superhjältar, så jävla klockrena,
vi hade köpt kalsonger på american Apparel, och vi fick en hel del kommentarer för de där kalsongerna

Random killar-Varför har ni kalsonger på er?
Vi-varför har NI kalsonger på er?
Random killar-det har vi inte

Random killar- varför har ni kalsonger på er?
vi- för att Glenn har det
Random killar (nu med förvirrade ansiktutryck) - Glenn?!


av någon knasig anledning var det enbart killar som kommenterade det faktum att vi hade på oss kalsonger, tjejerna verkade inte märkbart berörda.

i alla fall, en mucho kul natt,
idag har jag trippat omkring med mörka ringar under ögonen, men vad gör man inte för laget?


jag, Emma och Malin
vår outfit:
strumpor från cubus
leggins från H&M
Kalsonger från American Appreal
om nu någon skulle vilja kopiera vår outfit, den var ju en hit, minst sagt!

(bilden är råsnodd från Emma, Reacting.blogg.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0