de liftande tyskarna är lite bittra, och de hatar att lifta i sverige men de saknar oss!

hej, sitter och pratar med Tobi, på facebook, dom ska nu ta färjan över från trelleborg till tyskland.
Kai var bitter enligt Tobi, och Sverige var tydligen INTE ett bra land att lifta i... undrar varför?
när vi frågade dem var de skulle sova så sa de att de skulle knacka på någon random person och be om sovplats,
jag tror de var lite väl optimistiska,
dom hade i alla fall kommit fram till trelleborg,
vet ni hur mycket pengar de hade när de åkte här ifrån,
2 kr,
asså hur överlever 2 tyskar resan ner till tyskland med 2 kronor, det är ett mysterium.

de saknade oss, och sa att hans hjärta var tomt, jag svarade att han skulle bli nästa stora poet, då sa han,
jag citerar,

"My big, pink unicorn i crying"

det betyder

min stora rosa enhörning gråter

dom är roliga, snälla och jag saknar dem!


Kai, Paul och Tobi, de är lite bleka, och blodiga men vi gillar´t

Kommentarer
Postat av: natta

åhhhhh. awwwww. dom är gulligt :) jag saknar dom också

2009-10-20 @ 22:46:29
URL: http://nathahahalie.devote.se
Postat av: jenny

jag vet, det är tomt utan dem! så gulliga!

2009-10-21 @ 10:24:10
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0