plugget går bra nu, kompis det går bra nu

okej, rubriken är som vanligt i en klass för sig, bara för att jag och malin brukar sjunga denna låt högt, med våra vackra röster.


jag blir förresten sjukt förvirrad av jessika och linnéas sms...

jag skickar till linnea att jag tror min mami kan köra oss... (vi börjar klockan 8, långt bort åt tjottahejti)
sen får jag ett sms av jessii där hon säger att linnea är snäll och kör oss,
jag säger att jag precis sa åt linnea att min mamma skulle köra oss alla och att linnea nog menar det.
Linnea säger att jag får skjuts med henne
jag säger att min mami nog kan köra men att hon inte är hemma så jag är inte helt 100
linnea undrar när tåget går
jessi säger att hon går till huddinge klockan halv 8 imoorn...
say what?
jenny=frågetecken...

asså sms är säkert bra, men ibland är det bara förvirrande... riktígt förvirrande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0