vrider ni er i era stolar av överdrivet intresse kanske?

hej, att plugga gick åt skogen, så jag började flytta in i mitt nya rum istället, jag har för mycket kläder.
det är konstaterat.

imorgon har jag sovmorgon, sedan engelska hela dagen, jag älskar tisdagar!
(inget schema utan våra lärare får boka lektioner med oss, det fungerar prima)
tänkte lägga mig tidigt, ligger lite efter med sömn, är seg och trött hela tiden.
nu känns det som om ni vrider er i era stolar av överdrivet intresse,

sov gott


malin och jag, vi är så överderivet seriösa att vi nästan ramlar av stolen på den här bilden, vilket är omöjligt efter som vi satt på golvet. så fattar ni hur seriösa vi var?

Kommentarer
Postat av: johanna

skön bild:D

2009-10-20 @ 09:38:14
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0