helkväll på jobbet

hej ,
kom hem från skolan för ett tag sen, hade nationella i engelska, underbart. nej men det gick bra.
föreläsning i ergonomi innan det, och till sist en föreläsning i etologi. intressant faktiskt.

om ca 40 minuter ska jag börja ta mig mot jobbet, ska jobba i 5 timmar, på en fredagkväll. men det är okej, imorgon jobbar jag igen, och sen på söndag igen. underbart. inte jättekul att jobba helg, men lönen är awesome, att jobba lördag och söndag är som att jobba måndag,tisdag,onsdag OCH Torsdag. i löneväg!

så nu ska jag börja göra mig i ordning för en helkväll på jobbet!

ha en jättebra fredagskväll, och ha lite extra roligt för mig också?

LOVE,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0