uppdateraren är i farten igen. galet!

hej hej, vaknade för nån timme sen. har hunnit duscha. bravo. nu sitter jag och degar. checkar biljetter till johnossi som spelar den 8 november. 270 spänn. hur värt? jag har ont i hela kroppen idag. inte okej. jag vill köpa en jeansväst. har världens plan för min blivande jeansväst. underbart.

heeey! woke up like an hour ago, since then i´ve took a shower... that´s basicicly (spelllingmisstake i know... dunno how to spell it properly, i´m tired!) it. good huh? right now i´m sitting in my bed doing nothing. looking at tickets for JOHNOSSI´s concert the 8th of novmeber. 270 kr (like 27 euro) how awesome is that? today my intire body hurts. that´s not ok. i want to buy a vest. in jeansfabric. i got a HUUUUGE plan for the vest. it will be wonderful!

well....


GOOD MORNIN'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0