igår kväll såg vi årets läskigaste film. smart när jag och Malin är i rummet.

hej, idag kommer att bli ännu en dag med pluggande. ganska värdelöst men men.
jag är trött idag. kom hem 10 i 3.
sov till 10.30. inte okej på en helg. men jag är inte bitter för det.

det var i alla fall men mucho trevlig kväll hemma hos Erik. vi (vi= Jag, Malin, Emma, Tintin, Nathalie, Tiemo och Erik) såg årets läskigaste skräckfilm, Paranormal activity (vet inte hur smart det var när Jag och Malin var i rummet, vi är nog de mest lättskrämda i världshistorien, jag tror vi pratade/skrek oss igenom filmen, som vi i slutändan kom fram till att den nog inte var så läskig)

sen såg vi "the descent" (heter typ instängd på svenska kom Nathalie fram till efter 1/3 av filmen) det var också en skräckfilm. eller något sånt. den var läskig på 2 ställen, eller det tyckte jag och Malin i alla fall, vi skrek som om livet hängde på att vi skrek och alla andra satt och rörde inte en min. stonefaces. Malin hyperventlierade i ca 12 minuter efter den första läskiga händelsen. mitt hjärta slog nog ca 246 slag i minuten, jag var lite mer diskret.
den filmen var inte så läskig.

dom andra tyckte nog att den var ganska komisk. jag blundade ganska mycket. den var ganska vidrig.

sen avslutade vi med Bee-Movie. jag somnade efter ca 17 minuter. men sov ganska korta stunder eftersom Malin satt bredvid mig och tyckte att det var viktigt att jag såg filmen. hon armbågade mig i sidan X antal gånger.

aja, trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0