kalas/partaj/fest/bjudning/what-ever

hej hej,

igår var jag på kalas/fest/partaj/blabla ganska trevligt må jag säga, tårta är alltid gott. den andra halvan av denna blogg aka Malin var också på kalas/fest/partaj/blabla dock ett annat sådant. många kalas var det igår.

kvällen spenderandes tittandes på "Brokeback mountain" väldans bra film, en av de bästa jag sett. sorglig som attan. Nathalie och Malin var offcourse med, det känns som hela lovet har jag spenderat framför en film, med de där 2 coola kisarna, inte mig emot.

idag har jag, Nathalie (som förresten blivit 16 idag, congrats till dej!), Malin och Emma Nelson gjort staden osäker. jag köpte 2 par skor, en "myyyyyyströja" (lila) och en miniväska . mycket bra köp må jag säga.
ytterst trevligt sällskap hade jag också.

nu ska jag, Malin och Nathalie se på bio (ännu en sak vi spenderat mycket av vårt lov med att göra), det blir 2012
har inte hunnit se den ännu, den ska ju vara värd att se på bio så, varför inte, jag kommer bli bankkrutt, haha eller inte, men nu ska jag börja dra mig mot salongerna,

ska förresten köpa en mobil snart, vilken? det är en senare fråga, har ingen aning, vet att det ska vara en sony ericsson, alternativt en samsung, jag börjar lära mig att hantera dem, men vi får se.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-05 @ 00:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0