jobba jobba jobba

börjar jobba om 2 timmar, ska börja åka dit om 1. känns lite halvtråkigt när det är så pass fint väder, men när lönen kommer blir det ju underbart.

har förresten glömt berätta att jag har haft hörselgångsinlfammation, eller min mamma som är sjuksköterska är övertygad om det. jag har alla symptom dvs. ont i örat utav bara helvete (förlåt men smärtan... det är inte vackert), det gör ont bara jag gapar, börjar bli bättre nu i alla fall. värst var det i onsdags. hade en uppsats som skulle in på kvällen, och hela örat bara bultade och gjorde så ont att jag bara ville gråta.

aja, skönt att det är bättre nu.

det ska bli najs att jobba 7 timmar nu, hoppas ni får en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0