jag somnar... snart... typ nu

jag är trött som få, efter en dag full av aktivitet och produktivitet. jag vaknade för tidigt, jag fattar inte hur Emma klarar att gå upp så varje måndag och fredag? det är ett mysterium för mig. hur som helst. sen simmade jag, relativt långt och relativt snabbt. sen har det bara flytit på med :
-promenader
-berusade svensexor som vill att man ska besöka dem i deras jacuzzi,
-stå i 45 minuter för att välja 2 hyrfilmer. ja det är så illa!
-folk som kastar snöbollar och är allmänt kaxiga mot äldre. han hade fan platsat i ballar av stål, en jobbig jävel! 
-gråtkalas till en fantastisk film, vi såg "my sisters keeper" 2a gången den här veckan. en av mina favoritfilmer. jag grät konstant. på slutet var det som ettniagrafall nerför mina kinder. inte ett öga är torrt efter den filmen. så fin.

+en massa annat

men nu ska jag sova,
Night night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0