OUT, wait for it.... FIT

vaknade tidigt idag, men som alltid drog jag mig för att dra mig upp ur sängen. sisodär en 15 minuter innan bussen avgår insåg jag att det var lönlöst att dra ut på det något längre och gick upp. drog på mig ett par blåjeans, ett svart transperent linne, och en orange kofta. rusade iväg utan smink och frukost. duschade igår natt (halv 1) så håret var lockigt. plus lite ringar och ett skärp på det.
hur som helst blev kombon ganska lyckad.



en osminkad version, ser kanske lite smått förbannad ut? inte meningen. jag är lycklig.

jag gillar att min gröna kamera är... grön! (haha den skär sig lite mot i princip allt!)¨

kombo med skärp och ringar

helheten.

jag vet att det är ett big no no att blanda guld och silver, det är ju nästan dödstraff på det.
men än sen? i like it!

Linne- Hennes och mau.
Kofta- present av syster
jeans- Gina Tricot
skärp- fått av faster
svart ring- marknad
turkos ring- marknad
guldig ring- gotland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0