iPHONE

idag fick jag min iPhone. lycka. materiel sådan, men fortfarande lycka. den är seriöst ett av de bästa köpen jag gjort. det bästa köpet jag gjort vågar jag nog påstå. den är så fin! nu ska jag bara fixa internet till den, så är jag ready to rumble!

jag tror ni kommer förstå mer hur mycket jag gillar den om jag berättar vad jag sa till Malin idag.
"jag gillar den mer än mina framtida barn"

ja, jag sa faktiskt det. hur mycket sanning det ligger i uttalande får ni fundera ut själva. Malin har tagit på sig att berätta detta för mina framtida barn. bara så ni vet.

nu: sova (eller plugga, inte säker än)

eng. Today i got my iPhone. happiness. i might be material happiness, but after all i´m a material girl, everyone is. it is like the best thing i bought EVER! it´s so pretty! now all i have to do is get some Wifi, to it. and then i´m ready to rumble.

i think u will get a better... clue of how much i like it if i tell u what i told Malin earlier today.
"I like it more then my future-kids"

yes, i did actually say that, how much truth it is behind that statement, well u will have to figure that out yourselves. Malin told me she will tell my future kids that i said this, just so u guys know, don´t tell them. she really wants to do that.

now: SLEEP (or study, not quite sure yet)

Kommentarer
Postat av: Johannes

you should study, so that i am in good company :D

2010-09-21 @ 01:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0