himmelsk lunch och smoothie

hej, skolan har gått bra, hade engelskaskrivning det första jag hade på morgonen, men det går säkert bra, sen svenska med ytterligare en diagnos, sen biologi, där vi utförde expriment, sen en efterlängtad lunch,

jag åkte till söderhallarna med en del från min klass och åt på il piato, i söderhallarna,
ni kan inte förstå hur gott det var, jag valde att äta grillad foccacia med parma, soltorkade tomater och mozzarella, det var himmelskt gott, en perfekt lunch,
med undantag för att regnet öste ner, men annars perfekt

nu drack jag precis en smoothie, med blåbär och vinbär, mums på det,
men nu ska jag läsa läxan, som jag sa att jag skulle läsa igår, men det glömde jag nog,
ses senare

mitt nya linne,
och min goda smoothie!
jag hade ju druckit halva men, tog ingen bild tidigare, så...
ni för vara nöjda med den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0