popaganda var galet!

för er information så kan jag berätta att ni som missade popaganda missade något sjukt kul, och helt underbart,
sucks to be you!
i alla fall, popaganda var 2 helt fantastiskt roliga dagar, med musik,skratt och en massa närhet,
ni som är rädda för att vara nära folk ni inte känner, gjorde helt rätt i att inte gå dit, ni som inte är rädda för sånt, ni gjorde fel,
musiken var grym, artisterna var fantastiska och bjöd på sig själva,
jag säger bara:
Johnossi, MGMT, Parken, Lykke Li, Anna Ternheim (som jag missade början av), Miike Snow, Markus Krunegård, Florence Valentin, m.fl

det var verkligen 2 underbara dagar,
ni får bilder, så fort jag snott dom från Anita ,

skriver senare,
J

Kommentarer
Postat av: Anita

hmm jag som trodde att du skulle sluta sno mina bilder nu när du har köpt ny kamera...

men tydligen inte haha.

2009-08-30 @ 20:20:35
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0