snacka om att bara spy up en massa ord, en ordspya

ja, nu sitter  jag vid min broders data, han kommer troligtvis att döda mig, men den risken får jag ta, det blir troligtvis inte bättre av att jag äter upp hans oerhört goda minttabletter, men dom är så goda att jag tar även den risken, idag ska jag på fotografering, sen ska jag städa och packa, viva la france liksom,
förresten fattar jag nada om skype, det suger ska ni veta, men nu sk ajag göra lite nytta, bläää på att städa,
men snart slipper jag, mina mini-kusiner kommer snart, dom är 8 månader och världens gulligaste ungar, jag har träffat dom en gång på 8 månader, det suger lite att dom bor på andra sidan jorden (typ)
men men, 
byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0