tisdag

hemma efter ännu en dag i skolan, men idag var det ju tisdag, och på min skola så ser tisdagarna lite annorlunda ut, vi har nämligen ingen schema lagd undervisning utan lärarna bokar in om de tycker att vi behöver extra lektioner i något ämne, idag var min första tisdag och vi hade inga lektioner utan vi hade som en inspark för oss ettor, innan lunch så spelade min klass brännboll i tanto, sen efter lunch som idag bestod av en smörgås för min del, så delades alla ettor in i blandade grupper och så fick vi 2 gruppledare och så lärde man sig namnen i gruppen och lekte charader,
när vi lekte charader så skulle jag föreställ ett:
ivrigt mumintroll,
den som har en bra "charad" på det borde få medalj, jag kan ju säga att jag inte lyckades få min grupp att fatta var jag var,
när jag försökte se ivrig ut så trodde några att jag var skräckslagen?

aja, efter lite lekar och sånt så drog jag och tove in till the city för att leta efter diverse saker, jag hittade lite kollegieblock och ett mycket snyggt linne,

nu ska jag gå och hjälpa till med maten, jag är typ proffs på att göra vitlökssmör,
ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0