dagen som gått.. .(jag vet att ni älskar mina rubriker)

hej, snart kommer Malin (ni vet hon som jag delar blogg med?) och Anita över,
vet itne riktigt vad vi ska hitta på, men det löser sig, kanske tesse kommer också om vi har tur, varför ska du bo så långt bort? (och ja, en pendel-station bort är långt!)

skolan idag, var helt ok, började med dubbeltimme i natur, efter det stack vi in till stan och åt lunch, det blev taco bar idag med... måste bättra mej!
sen var det spanska diagnos som kunde ha gått bättre, men men det var ändå bara för att mäta kunskaper, och se hur dom ska lägga upp undervisningen,
sen var det so, vi har en asbra lärare (jag gjorde bort mej som attan första lektionen, han kom på mig med att titta på världskartan under hans genomgång, och frågade mej om världskartan var mer intressant än hans genomgång, och jag trodde att han frågade mej om jag tyckte att världskartan var itnressant, vilket jag tyckte så jag svarade ja. jag kan ju säga att en del i klassen kollade lite snett på mig...

aja nu kom anita och malin, så nu måste jag gå
ses







vi bjuder på dessa, this is a once in a life time opportunity
ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0