vänta... det här låter verligen inte som jag?

hej,
nu var tanken att jag skulle uppdatera lite,
jag är lite avundsjuk på Malin (ni vet hon som jag delar blogg med?) och Anita, (läs under länkar) vet ni varför?
dom var på coldplay igår, tillsammans med resten av sverige känns det som, men aja, jag hoppas dom hade det trevligt, jag hade ändå inte kunnat gå, jag nyser och hostar hela tiden, det suger lite,

planerna för dagen är att städa, ska få ett nytt rum snart och mitt gamla ser ganska stökigt ut (läs tornado som rivit upp alla  mina kläder och slängt ut dem på golvet... fan ta den tornadon)
i alla fall, så seg som jag är på att städa så lär detta ta merparten av min dag, senare ikväll ska jag laga mat, lax blir det,
jag är en snäll flicka som hjälper till hemma, idag verkar bli en liten testdag som hemmafru,
jag ska städa och laga mat liksom? på en ledig dag? detta känns mer som något en 75-årig tant skulle göra, men vem vet jag kanske också ska bli en sån tant,

men nu är det dags för mig att hämta dammvippan så att ja kan få ordning på rummet mitt (fatta ironi)



den här bilden är ett ganska bra exempel av vad jag tycker om att städa

"ett rent hur är ett tecken på att man inte har ett liv"

KLOCKRENT JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0