bilden kan ni ignorera, den är gammal och jag leker cool

hej,
har kommit hem från stan / skolan nu, sitter och läser När lammen tystnar (min engelska bok), den ska vara utläst och jag ska ha skrivit en sammanfattning på onsdag, nu har jag bara 40 sidor kvar, igår hade jag runt 100 så det går framåt i alla fall.

helgen kommer mestadels bestå av plugg, har nationella i matte på onsdag samt en muntlig redovisning i spanska (!).

i alla fall ikväll kommer gå åt till att plugga, är alltid så sjukt trött på fredagar, imorgon får jag se vad jag hittar på, inte bir det plugg i alla fall.

natten mellan måndag och tisdag är det nattvolley i min skola, 1 dag före nationella i matte, smart? väldigt klyftigt planerat, aja vårt lag är grymt! (jag är inte särsklit grym, men som lag är vi det!)

nu ska jag vara tråkig och läsa i min bok, känner mig ganska nördig men men.

love,


bjuder på en sjukt gammal bild, enjoy. jag vet att jag ser lite knasig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0