dan före dopparedan

idag är det dagen före dopparedan, dan före julafton, 23 december. ni fattar.
vilket betyder julgodis och städa.

julgranen har precis flyttat in, mitt rum ser ut som jag vet inte vad och måste alltså städas.
sen ska jag göra knäck, mintkyssar och pepparkakshus.

jag har kommit på att dan före dopparedan inte stämmer på mig, jag har nämligen Aldrig i hela mitt liv doppat i någon gryta.

nu ska jag städa... jag älskar att ha ordning men att städa är det värsta jag vet, plus att när jag städat så ser det lika illa ut efter en tid som man inte ska mäta, den är dock alldeles för kort.
efter några minuter ligger det kläder utspridda på golvet, och då ger jag upp och lägger resten av mina kläder på samma ställe. golvet.

våra byggarbetare kallade mitt rum för en Walk- ON- closet. kul, okej det var ganska klockrent men i alla fall.

det här inlägget är nog ganska tråkigt så jag ska sluta skriva nu,

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0