gräddelin-lila-grålila-purple- osv

nu har jag bestämt vad jag ska köpa till min bror, kan inte skriva det här...
min broder läser bloggen. ni får veta på julafton.


ledtråd:
en färgglad sak som (förrhoppningsvis) går framåt. knock yourselves out.

ni kommer förstå snart. tålamod vänner, tålamod.
nu ska jag hjälpa mina syskon att göra julgodis, yummie!

ska möta Malin om... 45 minuter.
nu brinner det i knutarna,  vilket uttryck? men aja,
hejdå


såhär ser jag ut idag, man ser verkligen mycket av min outfit, det är jag fullkommligt medveten om,
men jag orkade inte rota fram kameran, och ja det är enklare såhär
en gräddelin-lila oversize tröja, och ett par leggins.
enkelt och bra när man ska ut i julvimmlet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0