kaos

hej hej,

är äntligen hemma, slutade halv 4.
tåget var 1 timme och 20 minuter sent, när det väl kom var det så fullt att hälften inte kom på, några lyckliga (de med vassa armbågar) bland annat jag och Linnie kom på och stod tryckta mot allt och alla, snacka om att inkräkta på personliga zoner! (ni i klassen förstår nog)

pressa sig ut och vänta på en försenad buss, när vi skulle upp för en backe ställde sig en bil på tvären och inget annat fordon kom fram, sedan när bussförarna (bussen mot centrum och bussen från centrum möttes ungefär i den backen) och några andra människor fått undan bilen ja då satt ju vår buss fast, så alla i bussen var tvunga att tränga ihop sig i sista delen av bussen och gunga, jag tror det var fråga om ett sorts sammhällsprojekt? hur många är sammarbetsvilliga? vilka är bara bittra?
jag var sammarbetsvillig, den enda. jag gungade för kung och fosterland, vi kom loss, men inte tack vare att alla gunga, det var jag som gjorde det själv... visa medkänsla, alla borde gunga mer!

vid det här laget hade jag sluta frysa om fötterna/ tappat känseln i fötterna och tyckte att det mesta som hände var ganska komiskt.

nu är jag hemma i alla fall,
nu ska jag sova, eller i alla fall sitta i sängen och värma upp mina fötter!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0