kemiplugg är det värsta jag vet

jag hatar min kemikurs just nu,
jag kan tänka på 32 678 saker som jag hellre skulle valt att göra än att plugga på kemi, men eftersom jag har prov imorgon (panik!) så måste jag.

jag bryr mig verkligen inte (what so ever) om substansmängd, mol, koncentrationer m.m
jag kommer troligtvis aldrig behöva kunna dem på rak arm, om jag någon gång skulle vilja räkna ut silverklorids molmassa så kommer jag förhoppningsvis ha tillgång till littratur som kan hjälpa mig. annars får jag väl strunta i att räkna ut silverklorids molmassa (stackars framtida jag!)

min lärare håller inte med mig utan tycker att jag ska kunna detta, i huvudet. utan någon som helst littratur eller hjälpmedel. trevligt

nu ska jag pressa in ca 97 sidor om kemi i min hjärna, ni får ursäkta den dåliga uppdateringen.
ha överseende.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0