lite random inlägg bara

hej, gårkvällen var rolig.
lite knasig, men rolig.
vi såg inte klart skräckfilmen... alla (utom natta som är immun mot sånt) var lite rädda,
nu sitter jag och pluggar, ska snart till centrum och titta på Malin när hon är tärna.
kemi plugget känns inte lika oförsåligt längre.
har dessutom 1,5 dagar kvar på mej att plugga.
nu ska jag läsa lite och sedan blir det en busstur till centrum.

love

(designen fixas på jullovet!)

haha, på tal om designen.
jag vet inte varför men jag och malin valde att ha svart bakgrund och ingen header (vi gjorde en header men den kom aldrig upp) så ni som tror att det är något fel på er data och att ni inte kan se designen,
det är inte er det är fel på det är oss, vi har ingen design.

(känn dej inte för utpekad Fanny)

Kommentarer
Postat av: natta

Lite rädda :O Ni var galet rädda skulle jag vilja säga!! :D Men jag hade iaf roligt :) Malin och jag såg klart filmen idag. Den var inte så läskig :)

2009-12-12 @ 19:12:55
URL: http://nathahahalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0