liten (eller... allt är relativt) sammanfattning av min dag

sitter och gör nada, har nationella i matematik och borde stenplugga in det sista i skallen och verkligen kunna allt imorgon men det känns inte så lockande.
jag trivs bättre här (där jag kan sitta och lukta på blommorna),
dagen var relativt bra, ett kemiprov som gick ... vi ska inte tala om det,
sedan 4 timmars lunch.
sedan samhäll med en lärare som är väldigt trevlig, och ja han kallar oss elaka dvärgar. (nejdå han är typ en av de bästa lärare vi har)

jag och Linnie Winnie år på Taco Bar,

Linnie Winnie är en glad flicka på sexton hötar, hon heter egentligen Linnea men föredrar sitt smeknamn made up by moi, hon är den lilla dvärgen som brukar gästblogga här ibland, hon är en treblig och väluppfostrad tös som gillar att bugga. end of story.

det var trevlans, sedan skulle vi se på UPP, men den hade börjat för 25 minuter sedan så vi bestämde oss för att shoppa (snarare bestämde jag åt oss, moahahah) men hittade inget utom lite snöre och lackstänger,
det var en besvkelse.

vi gick till skolan (eller tog tunnelbanan, det beror på hur man ser det) Linnie Winnie halkade på tvärbane spåret, men det kom som tur var inte tvärbana då. hon blev bara utskrattad, och lite blöt om rumpan.

det var världans halt idag må jag säga.

nu ska jag ta en tupplur alternativt titta på SATC...

hejdå

Kommentarer
Postat av: karro

Ååå nu kom jag att tänka på lärarnas julspel förra året, saknar södertörn! och det faktum att man aldrig hade några läxor eller prov veckan innan jullovet!:P

2009-12-14 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0