luciatåg ställer in lektioner, och jag får sovmorgon!

hej, hemma efter en relativt lugn dag,
svenska,matte och samhälle stod på schemat, egentligen spanska aswell, men den lektionen är inställd för att jag och mina vänner redanm gjort våra prov, (nu är det alla andras tur, mohaha)

ikväll blir det till att titta på systers luciatåg, klockan halv 9 börjar det tror jag, så jag har lite tid för plugg innan, vilket är ytterst trevligt.

imorgon är min idrottslektion inställd för att det är obligatoriskt luciatåg som ALLA ska vara på, ganska chilla för det betyder sovmorgon för mig, en hel kvart! (tänk det PLUS den tid det tar att byta om)

sedan natur, genomgång med studievägledare och sedan matte (kanske får sluta tidigare eftersom det som gäller är plugg inflr nationella del numero 2, så håller tummarna för det.

helgen kommer gå i pluggets anda, nästa vecka har jag itne mindre än 3 prov.
Kemi, Matte (nationella) och Idrott

puss på det, verkligen mysigt.
sista veckan innan jullov i alla fall, helgen efter den vecka ska det shoppas.
julklappar till både mig själv och nära och kära.

nu ska här pluggas!

love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0