me and my cellphone, as we talk!

snart mot luciatåget.

detta har jag spenderat min eftermiddag (som gått otroligt fort!) med:

-inte göra läxor, jag har gjort i stort sett det mesta för att undvika min kemibok. min kemibok är elak. inte ok.

ska ta bussen om en kort stund så nu ska jag pallra mig iväg.

funderar seriöst på att inte publicera detta inlägg... tror inte direkt att någon vill veta att jag spenderat eftermiddagen med att inte göra läxor, men what ever,
jag tvingar inngen att läsa, det är frivilligt.

en som läser min blogg (frivilligt) är Emma, hon tycker att mobil incidenten var tragisk.
jag kan inte annat än att hålla med. tragiskt är det enda rätta ordet för den historien. men nu är det brådis!



jag och min ... "nya" mobil, right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0