merry Xmas

i den här bloggen är vi internationella.
tänk om en förvirrad australienare eller new york-bo klickade sig in på vår blogg (okej chansen är minimal men ni fattar) och det stod GOD JUL, den förvirrade människan skulle ju inte fatta ett dugg, alltså
MERRY X-MAS!

(märkte att jag har lite dubbelmoral eftersom resten av inlägget är på svenska... men det är bara detaljer, detaljer min vänner)

nu är det då den 24:e december. nu har jag varit 16 i en månad, eller för att vara exakt är det imorgon, åter igen,
detaljer.

julafton är här, dagen vi alla längtat efter, nu smäller det.

den 23:e spenderades med knäckkokande, kyssmakande, städande och bakande (alla dessa ord slutar på ande, jag är trött, jag tyckte det var lite roligt)

snart har det varit julafton i en hel timme. jag ska sova.
imorgon kommer tomten

här kommer lite godjul-hälsningar. vi är ju som sagt ganska internationella, inte bara engelska utan även koreanska, grekiska, finska och tailändska förvirrade männsikor kan ju klicka sig in här, så här har ni!

GOD JUL!

jag kunde verkligen dessa i huvudet, snappat upp på olika tillställningar, så det var bara att skriva en liten sammanfattning av det jag kunde, 
jag kan verkligen säga god jul på afrikaan, malaysiska, koreanska, italienska, ryska och japanska.
det är det jag lagt min hjärnkapacitet på ,
inte riktigt,
tack google translate






info från google translate alltså, muchos gracias (tack så mycket, det kunde jag själv faktiskt)

hejdå, nu räcker det med språk för idag, eller för ett halvt decenium.


God jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0