promenad mot the place to be. därefter bowling- en kamp på liv och död



Natta, jag och Malin (eller som en viss person kallar oss, Knatte, Fnatte och Tjatte)

hej,
nu ska jag snart börja släpa mig mot Malin, där ska jag Malin och Natta lira Guitar hero och sedan dra oss mot centrum, sen väntar bowling.
bowlingen kommer bli en kamp på liv och död, tro mej, i alla fall, jag kommer inte delta i kampen.
jag är helt enkelt för dålig. bowling är verkligen inte min grej, 
om jag spelar/tävlar i något jag är bra på så är jag tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna, men om jag är dålig så brukar det inte bli så. knasigt nog.

men nu ska jag promenera mot Malins place (the place to be!)
love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0