shopping, de 2 små röda

jag och Malin åkte och shoppade idag, här är lite bilder på våra fynd.


jag köpte denna röda sak på BIK BOK,  bilden är sådär överdrivet bra, min fot syns på ett hörn(gulligt), men ni får leva med den, om ni inte fattar hur den ser ut så kan ni söka på google. Röd klänning kenza

Malin körde på en liknande klänning, hon tänkte att det genomskinliga matrialet var inne nu och sen föll hon för de vita volangerna längst ner,
citat "det är ju bara sååååå jag!"  
(ironi? nej självklart inte!)

det var nog det, fler bilder kommer upp imorgon, nu ska jag shoppa. på nätet. livet är härligt!
love


Kommentarer
Postat av: fannyyyyyyyyy

hahhahahaha, jag och felicia provade malins... bildbevis finns :O

2009-12-02 @ 21:23:49
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0