snarka högt?? OM jag ska!

hej,
nu har jag precis sagt hejdå (läs undkommit/flytt från hihi) till Malin, via telenätet.
tacka gudarna för telefonen.

jag kan inte ha varit den roligaste att prata med, i alla fall inte de sista 10 minutrarna när Malin ville prata om vad hon skulle ha på sig imorgon, mina förslag passade sig inte ( vad är det för fel på den röda klänningen nudå?? moahhahaa)

i alla fall, för att göra en lång historia kort, trevligt samtal med Malin avslutat.

jag ska snart släpa mig mot badrummet (det är ju verkligen såå långt) och borsta gaddarna och sedan ska jag lägga mitt huvud på kudden och SH eller som vissa säger Snarka Högt.... humor på hög nivå

det värsta är att jag ROFLMAO: ar (rolling on the floor laughing my ass off = rullar på golvet och skrattar rumpan av mig)

okej , ska försöka vara lite seriös nu, det värsta är att jag inte kan, det är ganska överdrivet trist att vara seriös. skolan får stå för den biten, på fritiden och i bloggen kan jag släppa loss! (som om jag inte gör det i skolan... )
det är inte för inte som Jag,Linniea och Felicia är Kallade Flummunge nummer 1, flummunge nummer 2 och flummunge nummer 3 av en klasskamrat.

men nu ska jag SH (snarka högt)

sov gott
love

nu blir det sträckläsning av denna skräckbok... ska bara sträcka på mig först...
frågan är hur många skräck och sträck man kan få in i en mening. utan att det låter illa, jag klarade 3 i mitt nuvarande tillstånd (läs sömnlöshet) kan du slå det?

nivå på humor: 0/32
behov av sömn 27/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0