YAO

okej jag måste förklara min rubrik lite,  jag slog på tangentbordet på lite måfå, så kommer det upp tidigare rubriker, och så slog jag på Y, men inget kom upp, vi har inte haft en rubrik som börjar på Y, så det fick blo YAO

jag måste bara säga att jag ska bojkotta Idol, seriöst det håller inte Tove åkte ur fan vad det inte håller
och nu ska det bara slut med nördigheter, men asså jag har sett ett par program PLUS varit där en gång och hon har en sådan otrolig scennärvaro och en sjukt bra röst.

i alla fall är boken utläst och sammanfattningen påbörjad.
jag pratar med Anita, det var typ evigeheter sen, för att komma till hennes blogg kolla under länkar (hon delar bloggen med tesse).


men nu ska jag bli klar med sammanfattningen och sen, så ska jag sova är så himla trött, som alltid på fredagar,

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0