dagen,

jag vaknade av min broders väckarklocka, igen, han har problem med att stänga av den, allvarliga problem,
sen somnade jag i alla fall om, men då kommer mamma in och ropar att jag måste ta in kaninerna för att det regnar,  och det regnade, inte lite heller...
runt halv 4 kom jag i alla fall iväg,  med sällskap av Anita och Malin som äntligen kommit hem från grekland, brun var hon,  inte så roligt för mig och Anita,
så trampade vi iväg, till sjön, igen, mycket trevligt, tog ett dopp,
sen trampade vi hemåt igen,
Malin var snäll, hon hade med sig presenter åt mig och Anita, Twix!! ni vet choklad, typ , mycket snällt,
jag har nog övertalat henne att börja blogga igen, snacka om talang jag har,
snart ska jag äta middag,


Anita och jag

malin,

ses senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0