fjärde juli

nu sitter jag hos tesse, här har jag spenderat de senaste timmarna, idag har vi suttit i 2 av de fulaste och äckligaste parkerna i stockholm, i båda var det smockat med uteliggare och knarkare, jag gav en peng till en uteliggare, senare så ser  vi honom sniffa eller knarka, kalla det vad ni vill, så nu går jag omrking och sponsrar knarkare,
men vi hade det mysigt i alla fall, vi satt och pratade om allt, som alltid, det finns verkligen inget vi inte kan prata om, nu har vi suttit i några timmar i tesses säng och bara bubblat, asså pratat, om ni inte fattade det,

ah efter maten skulle vi i alla fall gå ut i tesses trädgård, viket resulterade i att vi gick till en sjö någon kilometer bort, i träskor!
vid sjön så badade vi, i underkläder, vi hade ju inte direkt planerat det, så vi hade ju inte med oss några badkläder, men det var ändå inga där,  
nu så sitter tesse och anita och dampar loss, för att jag använder tesses data,

hejdå


tesse har inga bilder på sin data, 


Kommentarer
Postat av: tesse

haha XD jag har massamassa bilder på min data :P

2009-07-06 @ 00:03:02
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: jenny

men man hittar ingenting, man fattar inte ditt system, det är bara en massa datum ju!

men skicka :):)

puss

2009-07-06 @ 00:05:04
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0