goodbye

ja, nu ska jag sova eller, jag ska i alla fall lämna datorn och gå mot mitt rum, kommer nog inte att sova,
men vi ses om en vecka och jag tänkte säga extra hejdå till Anita som åker till Polen imorgon, vi kommer inte ses på 3 (!) veckor, seriöst vet jag inte hur det här ska gå, sen när jag kommer hem, då åker tesse till landet, i 3(!) veckor,
det är helt sjukt, kommer inte träffa henne heller,
kommer sakna er!

(kommer sakna er andra också, men det här är dom som jag kommit på ska vara borta längst)

vi får se om Malin bloggat något när jag kommer hem, man kan ju alltid hoppas...

natti natti, och vi ses om en vecka


jag älskar tesses kamera och hennes speglar... hehe



Update: jag har kommit fram till att packning verkligen suger, på riktigt, bläää
jag kommer  därför sätta mig framför tv:n (kommer förmodligen somna så trött som jag är) och sitta där i protest,

Over n´ out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0