nattligt inlägg

taget från Anita och Tesses Blogg, kolla under länkar

"Jenny skickade nyss en våra gamla msn konversationer till mig. Haha riktigt kul att läsa faktiskt! Vi pratar om allt från graviditet till kiss och bajshumor, mitt i allting blir hon till Bertil 56 som söker sällskap och jag leker hora? Men min kalender är så fullbokad så jag föreslår min moster märta på 150 kg istället och "bertil" som tänder på tjockisar blir riktigt ivrig. Haha ja så kan det bli när man tröttnar på att plugga runt sådär ett på natten. Kommer knappt ihåg att vi skrev sådär!"  / skrivet av Anita


jaa, så kan det gå, våra konverationer är ganska.... breda,  vi är så mogna, speciellt Anita som när jag frågar hur det går det plugget, så säger hon bajskissrumpa,
då påpekar jag för henne att majoritetn av alla barn går ur kiss och bajsålderna vid en ålder på 5-6 år.
Det är sånt vi pratar om,
jag har ingen aning om varför jag hade den sparad på datan, ingen som helst aning, visste inte ens att man kunde spara konversationer men det var kul läsning, även om jag inte kommer publicera allt här, långt ifrån,
seriöst ni vill inte möta mina och anitas konverationer i en mörk gränd,

over n´out


en annan ganska normal konveration mellan anita och moi
och ni ser rätt.... vi pratar om sparris.....

Nu är det dags att sova,
natti natti

Kommentarer
Postat av: Anita

hahah våra konversationer är bäst<3

2009-07-03 @ 13:11:49
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0