packaren är i farten...... igen

det finns en sak som är ännu värrre än att packa, vilket är ganska omöjligt,
det som är svårare än detta är:
att packa upp,
det är så jobbigt så att man kunde smälla av,
det borde finnas folk som gjorde detta åt en, för en rimlig summa pengar, det skulle verkligen passa mig perfekt, den rimliga summan ska helst vara obefintlig, och med det menar jag gratis,
jag tror jag ska ringa 180 100, hoppas dom har numret! håll tummarna,

eller så kan jag muta min syster yster, det tråkiga är att hon är för smart för att gå på sånt, det var ganska användbart när hon kunde städa mitt rum eller bädda min säng för lite guldpengar,

hon är för smart för mitt bästa,

det är ganska synd, för nu måste jag antingen ringa 180 100 eller packa upp själv,

det kommer nog att bli det andra alternativet,



bara för det så har jag slösat bort ett helt inlägg och jag är fortfarande i samma situation som innan, det här suger,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0