shop, som i shopping

ja, nu är jag hemma, okej det var några timmar sedan jag kom hem men i alla fall, hemma som sagt,
det blev en tur till gallerian eller vad man ska kalla det, i skhlm, rea är kärlek,
det blev en hel del kassar, inte för min del, men för, de andras, jag fick i alla fall med mig 2 par shorts, en mascara och ett par sjukt snygga hårklämmor i format, STOR, de är verkligen överdimensionerade, de kommer nog se sjukt snygga ut i en lite lös och slarvig uppsättning tror jag.
dagen i lite bilder, (fotar med den nya kameran, är sjukt nöjd med den)

mascara, vet ni att dom hade 3 "färger",
en vanlig svart, en intensivsvart, och en vattenfast? kansigt tycker jag, jag valde i alla fall den intensivsvarta, får se om det är nån skillnad mot den "Vanliga" svarta,


braller, sökt efter ett par ljusa jeansshorts ett tag, nu hittade jag dem, finally, dem ser bättre ut in real life, men vad ska man göra?

braller, brallor, ni vet att ni älskar det ordet, brallor

bilden blev brutalt bra, så då försökte jag redigera den i mitt brutalt dåliga redigeringsprogram, (photoshop är på en annan data) och bilden blev som den blev, brutal!

sen så köpte jag de här shortsen, "bara för att", dom ser i alla fall snyggare ut på och det tackar jag för, bilden gör dem verkligen inte rättvisa, men skit samma, ofta man bryr sig om mina shorts är snyggar irl än på bild?
näää trodde väl inte det, men så är i alla fall fallet

det var de som inhandlades idag, over n´out


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0